امیر آراسته در مراسم صبحگاه ارتش؛ نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی است.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه ستاد نزاجا با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در سال جاری رزمایش های خوبی را به نمایش گذاشته است گفت: نیروی زمینی ارتش برای ارتقاء  و حفظ آمادگی رزمی خود در سال جاری با برگزاری رزمایش های بزرگ نشان داده است که کارکنان این نیروی بزرگ در اوج آمادگی رزمی هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ادامه داد: تغییرات خوبی را در سطح آموزش های نیروی زمینی ارتش در دستور کار قرار داده ایم، برابر تهدیدات برنامه های مدونی را در پیش گرفته ایم که به تمامی یکان های نیرو زمینی ابلاغ شده است و برنامه های آموزشی به نحو شایسته در حال انجام است.

امیر آراسته در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: امروز علم و دانش در بین کارکنان نیروی زمینی ارتش نهادینه شده است در همین راستا شاهد تاسیس دانشگاه علمی و کاربردی هستیم و تعداد زیادی از کارکنان خدوم این نیرو به تحصیل و علم و دانش روی آورده اند که نشان از پویایی کارکنان را دارد.

در پایان این مراسم سرتیپ علی آراسته طی حکمی از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش سرتیپ دوم عباس فلاح را به سمت ریاست دانشگاه علمی و کاربردی نیروی زمینی منصوب کرد. سرتیپ دوم ستاد دکتر عباس فلاح پیش از این سمت فرماندهی پشتیبانی قرارگاه ستاد نیروی زمینی را برعهده داشت که به جای وی سرهنگ ستاد رسول بهداد فر از 26 دی ماه به این سمت منصوب شد.



انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا